Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen

Vi begynder dog først, når du klikker dig videre til næste side.

Læs mere om cookies

Ny frist for opbevaring i Lønportalen

22-08-2017 Løn og regnskab

Fra 1. oktober 2017 vil data kun blive opbevaret i 30 dage i Lønportalen.

For at overholde persondataloven vil alle godkendte dokumenter og blanketter kun blive opbevaret i Lønportalen i 30 dage, hvorefter de slettes. 

Ændringen træder i kraft fra 1. oktober 2017.

Blanketter og dokumenter, der ikke er 2. godkendt, betragtes ikke som data i endelig form i henhold til persondataloven, og de vil derfor fortsat blive opbevaret i Lønportalen i op til 6 måneder.

Blanketter og dokumenter, der ikke er blevet 2. godkendt efter 6 måneder, vil fortsat blive slettet.

I skal som hidtil selv sikre den nødvendige dokumentationen for jeres indberetning, herunder bekræftelsesmailen fra Lønportalen.

Har I spørgsmål til ovenstående, kan I sende en mail til blanketsupport@statens-adm.dk.